четвер, 28 лютого 2008 17:59

Порадник Марини Лисунь рекламісти не оцінили

 

Під час практики студентка Вінницького педуніверситету 21-річна Марина Лисунь вирішила скласти буклет для рекламодавців.

— З учнями ми вивчали розклеєні на стовпах оголошення, — каже дівчина. — Так безграмотно пишуть! Діти запропонували скласти рекомендації тим, хто пише оголошення. Почали з першого слова "оголошення", яке замінюють русизмом "об"ява".

Буклети безплатно надрукували на поліграфічному підприємстві "Консоль".

— Діти роздали їх рекламним агентствам, — веде далі Марина. — Але там пояснили, що їхні працівники не розклеюють оголошення, а користуються Інтернетом.

Зараз ви читаєте новину «Порадник Марини Лисунь рекламісти не оцінили». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі