четвер, 12 травня 2011 17:47

"КИЇВСТАР" піклується про захист своїх абонентів від мобільних шахраїв

Нещодавно на засіданні медіа-клубу "067" фахівці компанії "Київстар" познайомили журналістів провідних ЗМІ з правилами протидії мобільному шахрайству та розповіли про активні дії компанії з його запобігання.

Отож, насамперед абонентам мобільного зв'язку радять не довіряти інформації, отриманій за телефоном або СМС від незнайомих людей і ретельно її перевіряти. Навіть якщо вас запевняють, що дзвонять родичі або повідомляють, ніби ваші близькі потрапили в неприємну чи кримінальну ситуацію, — пригальмуйте, завжди варто спочатку перевірити факти. Шахраї тільки й розраховують на родинні почуття та на ефект несподіванки — не піддавайтеся пориву допомогти одразу ж.

Спочатку потрібно зателефонувати "потерпілому родичу". Це допоможе з'ясувати справжню ситуацію. Потім обов'язково повідомити мобільного оператора та працівників правоохоронних органів про спробу шахрайства.

Ще одна поширена схема виманювання грошей — усілякі акції та лотереї. Обіцянка дорогого подарунка заманлива, проте фахівці переконливо рекомендують передусім уточнити у представництві чи телефонній службі підтримки вашого оператора, чи справді таку акцію проводять.

— Ми передбачили кілька ефективних шляхів боротьби з мобільними шахраями — роботу цілодобової інформаційно-сервісної служби 466, дзвінки на яку є безкоштовними, спеціальна форма на сайті "Київстар" для повідомлення про спробу або факт шахрайства. Чим швидше ви повідомите про факти шахрайства, тим більше шансів, що фахівці компанії зможуть вам допомогти, — каже Жанна Ревнова, директор із корпоративних зв'язків "Київстар".

Андрій Дереча, начальник відділу служби безпеки компанії "Київстар" застерігає:

— Не повідомляйте коди поповнення рахунків незнайомим особам. Не передавайте третім особам логіни й паролі доступу до системи управління рахунком "Мій Київстар". Обов'язково перевіряйте послуги, що надаються за короткими номерами, та їх вартість у оператора.

"Київстар" застосовує дієві технологічні, договірні, правові засоби для того, щоб запобігати й боротися зі зловмисниками.

— Мета шахраїв одна — завдати моральної, матеріальної, іміджевої шкоди абоненту. Ми обробляємо звернення кожного абонента, зокрема й роумінг-партнера. Із 2008 року компанія прийняла низку інноваційних заходів, що дозволили мінімізувати можливість махінації. 2010-го як результат зафіксовано значний спад звернень, — продовжує Андрій Дереча. Ми закликаємо кожного абонента уважно ставитися до підозрілих пропозицій і, за необхідності, уточнювати всю інформацію, зателефонувавши до цілодобової інформаційно-сервісної служби зі свого мобільного телефону за номером 466 (дзвінки безкоштовні) чи за номером (044) 466 2 466 із будь-якого міського телефону.

Зараз ви читаєте новину «"КИЇВСТАР" піклується про захист своїх абонентів від мобільних шахраїв». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі