понеділок, 19 грудня 2011 06:00

Besthosting ділиться секретами високоякісної роботи з клієнтами

Автор: фото НАДАНЕ КОМПАНІЄЮ Besthosting
  Директор Besthosting Роман Варшавський: ”Замовники наших послуг з кожним роком вимагають більшого”
Директор Besthosting Роман Варшавський: ”Замовники наших послуг з кожним роком вимагають більшого”

До своїх клієнтів ми ставимося з особливою повагою, — каже Роман Варшавський, директор компанії Besthosting, що є однією з провідних хостинг-провайдерів України.

Яким чином Besthosting здобуває прихильність клієнтів?

— "Клієнт завжди правий!" — під цим гаслом компанія працює від заснування, і весь цей час ми прагнемо розширити і доповнити цю форму новими елементами.

— Клієнти швидко звикають до якісних послуг і оперативної підтримки, і згодом уже не допускають думки, що може бути інакше. Це світовий стандарт, надання високоякісних послуг.

З деякими нашими клієнтами ми контактуємо взагалі раз на кілька років — у момент виконання замовлення та подовження послуги. Звичайно, це тільки плюс для замовника. Але нам хочеться стати ближчими до клієнта, висловити своє особливе ставлення та повагу до нього. Тому ми, з одного боку, намагаємося постійно залишатися технічно досконалими, а з іншого — встановлюємо зв'язок із клієнтом на емоційному рівні. Для цього ведеться постійний моніторинг використовуваних послуг. Збираємо статистику використання ресурсів користувачами, підбираємо оптимальні співвідношення цін і параметрів, досліджуємо ринок загалом.

У 2008 році ми закінчили будівництво власного центру обробки даних. Завдяки технологічному об'єкту такого рівня компанія має змогу методично нарощувати потужності й пропонувати користувачам нові можливості для діяльності.

Чи відчуваєте, що ваші клієнти "ростуть" разом із вами?

— Інформаційні технології — це індустрія, що дуже динамічно розвивається в Україні. Дослідження компанії свідчать, що запити користувачів весь час зростають. Щоб задовольнити потреби клієнтів, ми постійно вводимо нові тарифні плани з оптимізованими параметрами. Цього року новий тариф отримав назву "2012". Він забезпечує клієнтам 20 гігабайтів дискового простору та 12 сайтів. Це наглядний приклад динаміки росту — лише сім років назад для клієнтів було цілком достатньо тарифу, що містив 1 домен та 50 Mb місця.

Значна частка клієнтів компанії поступово "виростає" зі звичайних тарифів хостингу. Згодом вони потребують виділених серверів (VDS) під свої проекти. До цієї категорії клієнтів особлива увага, тому що це свого роду першопрохідці, піонери Web-простору.

Задля забезпечення комфортного переходу на виділені сервери компанія підготувала спеціальні тарифи і ввела нове спрощене адміністрування. Клієнти зможуть отримати повноцінні стартові налаштування, щоб швидко зорієнтуватися та продовжити роботу. Для клієнтів хостингових планів Besthosting нещодавно значно збільшила параметри дискового простору.

Ви згадували про емоційний зв'язок з клієнтами. Яким чином це реалізується в вашій компанії?

— Це найважче завдання. Коли користувач звертається з проблемою, її потрібно вирішити якнайшвидше. Якщо адміністратор у цей час почне неквапну розмову, ефект буде явно протилежний. Нещодавно для зручності реалізували підтримку клієнтів через Skype. Дзвінок до нас безкоштовний. Помітили, що клієнти почали більше затримуватися на лінії. Відповідно, ставлять більше запитань. У консультуванні користувачів ми намагаємося знайти золоту середину: щодо загальних питань надаємо посилання на корисні ресурси, де це розписано, а конкретну проблему клієнта вирішуємо тут і зараз.

Реалізували можливість дзвінка до наших операторів на багатоканальний номер "Київстар", тепер клієнти можуть дзвонити нам за тарифами свого оператора.

Які акції ви проводите?

— Проведення акцій — це вже традиція для Besthosting. Ми намагаємось так сформувати умови  акцій лояльності, щоб вони були дійсні і для нових, і для вже існуючих клієнтів. Минулого року під новорічні свята компанія проводила лотерею й дарувала цінні призи. Цього року подарунки гарантовано дістануться всім замовникам, які продовжили наші послуги на певний термін. За продовження послуги на рік даруємо фірмовий щоденник, а при продовженні послуги від двох років — USB-флешку.

Як будете співпрацювати із клієнтами надалі?

— Зараз Besthosting веде розробку плану роботи із соціальними мережами. У соцмереж дуже високий потенціал для забезпечення зв'язку з клієнтами. При змістовному підході це дозволяє швидко реагувати на технічні проблеми й організовувати певні акції чи програми. Зазвичай клієнтам подобається те, що ми робимо. Дуже приємно отримувати листи з подяками за послуги і подарунки. Вони свідчать, що наша робота в цьому напрямку недаремна. Користувач, що отримує свої послуги високої якості — це стандарт, до якого прагне кожна організація. Ми ж, окрім якісних послуг, намагаємося забезпечити клієнту ще й гарний настрій. Адже задоволений клієнт — гарантія довгої і плідної співпраці. А це є однією з глобальних цілей організації Besthosting.

www.besthosting.ua

Зараз ви читаєте новину «Besthosting ділиться секретами високоякісної роботи з клієнтами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua