У Вінниці на території колишнього аеродрому 17 жовтня о 15.45 на Немирівському шосе під час посадки впав літак Як-18Т. На ньому були двоє киян.
— Літак упав за 150 метрів від злітної смуги, прямо в капустяне поле, із висоти 10–20 метрів, — каже начальник управління Міністерства з надзвичайних ситуацій України на Вінниччині Ігор Рихлицький, 54 роки. — Машину відремонтували на місцевому авіаремонтному заводі, випробовували на прохання замовника.
— Під час польоту щось трапилося з літаком, — зауважує керівник вінницького авіаспортклубу 53-річний Євген Будников. — Що саме — має встановити експертиза.
Пілот-інструктор Микола Тарасевич, 60 років, та головний фахівець державіаінспекції 50-річний Юрій Наконечний, які випробовували літак, залишилися живими. Їх доправили до Вінницької лікарні N2.
— Мужики були сильно подерті, — згадує Марія Петрівна з приймального відділення лікарні. — Та їхньому життю нічого не загрожувало. Пройшли рентген, травматологи подивилися. За пару годин за ними приїхала машина, погнали на Київ.
Як-18Т — чотиримісний спортивний літак. Виробляли їх із 1960 року. На Вінницький авіаційний його привезли з Києва. Власник, столичний бізнесмен, планував використовувати його для приватних перельотів. Капітальний ремонт на заводі коштує до 250 тис. грн.
— Знайомий з пілотами, — говорить 39-річний киянин, ім"я просить не називати. Зазначає, що має власний авіабізнес у столиці. — Вони зараз дома, в лікарню не лягали. Слава Богу, обійшлося подряпинами.
Чоловік запевняє, що пілоти врятувалися завдяки своєму професіоналізму, літають уже багато років:
— Один пілотував далі, другий пробував запустити двигун. — Посадка перед собою та по курсу вліво-вправо була неможлива. Їх чекав би гарантований "лобовий" удар. Із висоти 150 метрів зуміли повернути на зворотний курс. І це на Як-18Т! Шасі не випускали, бо перед ними була нерівна місцевість. Хтось каже, що в аварії винні пілоти. Та не вірте, бо всі знають про забуті ганчірки під капотом, плаваючих пробках у баках та іржі на циліндрах після капітального ремонту на Вінницькому авіазаводі.
Коментарі