Кожен третій в Україні любить "Хортицю"! Такі дані надало авторитетне міжнародне дослідницьке агентство MEMRB. Незважаючи на фінансову кризу, ЛГЗ "Хортиця" збільшив свою частку на ринку до 31%. Завдяки тому, що пропонує продукт абсолютної якості.
Отримані дослідницькою компанією дані ґрунтуються на моніторингу продажів безпосередньо в торгових точках, що відображає реальні споживчі переваги та любов до певних брендів. Тому вони об"єктивні.
— Ці дані говорять про те, що сьогодні фактично кожен третій покупець вибирає продукцію ЛГЗ "Хортиця", — каже Євген Черняк, власник торгової марки "Хортиця". — Цей рекордний результат став можливим завдяки тому, що ми любимо своїх споживачів і завжди забезпечуємо їх продукцією абсолютної якості, — відзначає Євген Черняк.
Сьогодні кожен третій покупець вибирає продукцію ЛГЗ "Хортиця"
31% ринку — це рекордний результат за всю історію алкогольної галузі України. Лідерство ЛГЗ "Хортиця" забезпечується тим, що компанія жорстко контролює виробництво, зберігання та доставку продукції абсолютної якості до споживачів.
"Хортиця" — найдорожчий алкогольний бренд в Україні. На престижних міжнародних конкурсах продукція ЛГЗ "Хортиця" здобула понад 300 медалей за якість. Бездоганна репутація та висока довіра з боку споживачів — ось головні переваги, які відрізняють лідера від конкурентів. Тому в майбутньому експерти прогнозують подальше збільшення обсягів продажу найякіснішої горілки України виробництва ЛГЗ "Хортиця".
Коментарі