Третій тиждень у Кременчуцькому міськвиконкомі посадовці пропонують відвідувачам заповнити анонімні анкети й оцінити їхню працю за 5-бальною шкалою.
Потрібно відповісти на десять запитань. Зокрема наскільки працівник був привітний, чи умів відповісти на запитання, чи вимагав додаткову винагороду за надання послуги.
— Таке впровадження пов"язане з переходом до системи управління якістю, — каже начальник управління розвитку Кременчуцького міськвиконкому Людмила Жорняк, 49 років. — У кінці місяця ми підіб"ємо підсумки рівня якості наданих послуг, про які звітуватимемо міському голові Миколі Глухову. Якщо в якомусь відділі працювали недобре, будемо проводити роз"яснювальні роботи, навчання. Хоча слід враховувати, що дехто з відвідувачів може дати неправдиву оцінку.
Бланки вкидають у прозору скриньку, що стоїть біля виходу, біля чергового міськвиконкому. Нині там до десятка анкет.
За словами Жорняк, наприклад, в єдиному дозвільному офісі міськвиконкому за день буває майже 60 осіб. Але анкети кидають не всі. До нових упроваджень звикають довго.
Коментарі