середа, 07 березня 2007 19:07

"Хортицю" підробити неможливо

За офіційними даними Головного управління з захисту прав споживачів, "Хортиця" — єдиний в Україні бренд, у якого не було зафіксовано жодного випадку підробки.

Це стало можливим завдяки унікальній системі захисту якості, яку розробили й впровадили виробники.

В новій "Хортиці" модернізовані три із семи ступенів захисту. По-перше, кожній одиниці продукції привласнюється ідентифікаційний номер, що зберігається в комп"ютерній базі заводу. Раніше він наносився чорнилом, а тепер — лазером, який не має аналогів в Україні. По-друге, змінився й ексклюзивний ковпачок, що саморуйнується при відкриванні, — на нього наноситься голографічний захист. А для виготовлення етикетки застосовується технологія мікродруку, як на грошових знаках.

За словами першого заступника начальника Головного управління захисту прав споживачів Олега Дунаєвського: "ТМ "Хортиця" — це єдиний бренд, за увесь час існування якого не зафіксовано жодного випадку  підробки або фальсифікації".

2006 року Товариство захисту прав споживачів Російської Федерації визнало ТМ "Хортиця" найбільш захищеним від підробок імпортним брендом на ринку Росії в рамках конкурсу на кращу систему захисту якості.

ТМ "Хортиця" — лідер алкогольного ринку України, займає частку в 27% і виробляється на найсучаснішому та високотехнологічному заводі галузі. ЛГЗ "Хортиця" входить в TOP-10 рейтингу найбільших світових виробників алкоголю.

Зараз ви читаєте новину «"Хортицю" підробити неможливо». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі