У школах Кременчука експериментують навчання за електронними підручниками.
— Вчителі розуміють, що навчання за новітніми технологіями та з унаочненням краще, ніж подивитися в книжці сухий текст, — говорить завідувач Кременчуцького методкабінету Олена Никифоренко. — Використання малюнків, схем та анімації цікаво для дітей, краще засвоюється.
Електронний підручник — це комп"ютерна програма, що забезпечує використання мультимедійних технологій: анімації, звукового супроводу, відеосюжетів і гіперпосилань.
— Вони мають більше можливості для розкриття повних тем, бо мають матеріали з Інтернету, — розповідає Олена Миколаївна. — З їх допомогою на уроці хімії можна провести віртуальні досліди чи лабораторну роботу з матеріалів, яких у школі немає або вони небезпечні. При цьому учні побачать результати експерименту наочно на моніторі комп"ютера.
Віртуальні підручники є з географії, алгебри, геометрії, історії, біології, початкових класів, музики, малювання. У деяких школах зображення з комп"ютера виводять через проектор на спеціальні дошки.
— На кожен комп"ютер встановлено по програмі. Вони захищені, тому їх не можна скопіювати, — продовжує Никифоренко. — Крім підручників у нас є й інші програми: віртуальна програма з біології, атласи з географії, програма запам"ятовування слів іноземною мовою.
Електронні підручники випробовують у половині з 29 шкіл міста.
Коментарі