середа, 20 квітня 2011 05:45

Чай "Сталін" за смаком наче другий раз заварений

Автор: Малюнок: Володимир Казаневський
 

У Дніпропетровську біля ринку Озерка на біґ-бордах з'явилася реклама чаю "Сталін". На плакатах червоного кольору зображений Йосип Джугашвілі — генеральний секретар ЦК КПРС.

Фасувальник чаю — місцеве приватне підприємство "Ясень". Реклама стверджує, що цей байховий чай привезли з Грузії. Його постачають до торговельних закладів Дніпропетровська, Донбасу, Криму.

— Купил в "Сильпо" большую бордовую упаковку с портретом Сталина. Стало интересно, что под такой смелой маркой могут предложить, — каже 28-річний Євген Дейнега з Дніпропетровська. — Не бачив, щоб, окрім мене, його хтось купував, хоч він найдешевший. За 800-грамову упаковку заплатив 12 гривень. Він чорний, не гранульований, дрібненького нарізу. Нагадує справжній грузинський чай за радянських часів — із присмаком дров. Не прілий, не гіркий, а наче другий раз заварений. Смаку як такого немає, щоби порівняти з іншими.

Чай "Сталін" уперше з'явився в Дніпропетровську 2008-го. Знайти його можна було на базарних розкладках, у дрібних крамницях.

— Завдання будь-якого продукту — завоювати споживача, щоб у нього виникала стійка асоціація з певним образом. Ця теорія використана в рекламі чаю "Сталін" повністю — і образ упізнаваний, і емоції упаковка викликає, — розповідає Оксана Тодорова, член вітчизняного Клубу маркетологів. — Впевнена, що короткостроковий зріст продажу власники торгової марки отримають. Люди куплять продукт як щось дивне. Але в довгостроковій перспективі стратегія позиціонування бренду програшна, бо вибудована з порушенням моральних, етичних норм та взагалі здорового глузду.

Зараз ви читаєте новину «Чай "Сталін" за смаком наче другий раз заварений». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі