За 16 хв. до старту перегонів і 1 хв. до закриття піт-лейн Льюїс Хемілтон уже сидів у боліді, але все ще перебував у боксах. Деякі механіки у цей час намагалися завести двигун, решта витирали підлогу, залиту пальним. Через цей витік було пошкоджено свічки запалення, і двигун не вдавалося запустити. Правила говорять: якщо перегоновий автомобіль не залишив бокси за 15 хв. до старту, він може стартувати, проте лише з піт-лейн, і пропустивши вперед увесь пелотон. За 60 с. до закриття піт-лейн здавалося, що Хемілтону ще пощастить, якщо механікам вдасться оживити болід, і він розпочне Гран-прі останнім.
Британець виїхав із боксів за 60 с. до закриття піт-лейн і вирушив на стартову позицію. Без частини капоту, який не встигли закріпити, але з надією, що вже на стартовій прямій механіки доведуть усе до ладу. За 2 год. британець стояв на подіумі й під звуки національного гімну святкував свою першу перемогу 2011 року — він виграв Гран-прі Китаю.
Фундамент майбутнього успіху, який ледь не звела нанівець проблема з мотором, Льюїс почав закладати ще у кваліфікації. Науку Гран-прі Малайзії було добре засвоєно, і британець усвідомлював, наскільки важливо в перегонах мати принаймні один комплект свіжої гуми "Софт". Тому він провів лише одну спробу в останньому сегменті кваліфікації, де поступився Дженсону Баттону. Феттель був недостяжний, однак перегоновий темп "Макларен" дає змогу конкурувати з "Ред Булл".
Компанія "Піреллі", що з цього сезону постачає чемпіонату гуму, прогнозувала, що в перегонах більшість команд оберуть тактику двох піт-стопів. На це робила ставку і "Макларен". Проте події першої заміни гуми змусили стратегів команди переглянути свої плани. Після успішного старту Баттон та Хемілтон лідирували, Феттель їхав третім. На 14-му колі, під час першого заїзду в бокси Баттон випадково завернув на піт-лейн до механіків "Ред Булл", які вже чекали Феттеля. Швидко зрозумівши свою помилку, Дженс проїхав далі, до своїх боксів. Проте час було згаяно, і Феттель вийшов уперед. Хемілтон провів піт-стоп на коло пізніше і опинився за Дженсоном та Себастьяном. Щоб мати шанс перемогти, треба було діяти рішуче. Команда наказала Льюїсу їхати на повній швидкості й не думати про гуму. Адже тепер йому треба було зупинятися ще двічі.
У "Ред Булл" не сумнівалися, що тактика двох піт-стопів буде виграшна. Але на останньому перегоновому відрізку Феттель мусив проїхати на "Харді" на сім кіл довше за Хемілтона, і це вирішило долю Гран-прі. За чотири кола до фінішу Хемілтон наздогнав Феттеля і майже без його спротиву вийшов у лідери. Це 15-та перемога в кар'єрі Льюїса та перша від часів Гран-прі Бельгії минулого року. Завдяки їй він виходить на другу позицію в особистому заліку.
Тактика трьох піт-стопів дала змогу ще одному пілоту продемонструвати невеличке перегонове диво. Невдача у кваліфікації змусила Марка Веббера стартувати з 18-ї позиції. На старті австралієць обрав гуму "Хард", і вона показала себе не найкраще. Марк поступався у швидкості практично всім суперникам і після вимушеного раннього піт-стопу на 10-му колі опинився на 20-й позиції. Проте за наступні 46 кіл Веббер провів ще два піт-стопи, відіграв 17 позицій, показав найшвидше коло в перегонах і фінішував третім, лише за 7 с. після переможця.
Наступні перегони відбудуться 7 травня в Туреччині, на автодромі "Істанбул-Парк".
Загальний залік після трьох етапів
Пілоти
1. Себастьян Феттель (Німеччина, "Ред Булл") — 68
2. Льюїс Хемілтон (Велика Британія, "Макларен") — 47
3. Дженсон Баттон (Велика Британія, "Макларен") — 38
Команди
1. "Ред Булл" (Австрія) — 105
2. "Макларен" (Велика Британія) — 85
3. "Феррарі" (Італія) — 50
Коментарі