Ця інформація частково підтвердилася на початку серпня, коли ралі Фінляндії відвідав директор спортивного відділення німецького виробника Кріс Ніссен. Більш того, за інформацією джерел у самому Volkswagen, на яких посилається німецьке видання RallyeMagazin, останні етапи чемпіонату світу відвідувалися й іншими представниками концерну.
А днями все те ж видання повідало своїм читачам про те, що представники Volkswagen не тільки регулярно відвідують етапи чемпіонату світу, але й ведуть жваве обговорення технічного регламенту з ФІА. Зокрема, згадується обговорення зміни допустимої ширини автомобіля-учасника WRC з нинішніх 1800 мм на 1820 мм, що говорить тільки на користь версії про наміри Volkswagen використовувати на чемпіонаті світу купе Scirocco. Йдеться також і про те, що німецький концерн хоче гарантувати збереження в чемпіонаті світу системи перемикання передач підрульовими пелюстками, що сприяло б використанню німцями фірмової системи DSG.
До цих пір концерн Volkswagen не проявляв особливу активність в світі автоспорту, залишаючи цю діяльність дочерним компаніям. Виняток становили хіба що ралі-рейди, де заводська команда використовувала позашляховик Touareg, і ралійна серія IRC, де концерн представлений автомобілем PoloS2000.
×
Коментарі