середа, 04 травня 2011 12:27

Українці розкупили майже всі "платинові" квитки на Євро-2012

Українці розкупили майже всі "платинові" квитки на Євро-2012

Станом на сьогоднішній день українські компанії майже розкупили найдорожчі "платинові" корпоративні пакети на матчі Євро-2012, що передбачають доступ до окремих скайбоксів. Про це заявив керівник департаменту УЄФА з продажів та маркетингу Тібо Подевін.

"Найдорожчі пакети купують переважно українські компанії. Ми розпочали загальний продаж пакетів під час спеціального заходу в Києві, тому, безумовно, українським компаніям надана виняткова можливість. Але вони повинні діяти швидко, бо за кілька тижнів торгові агенти почнуть пропонувати золоті та платинові пакети по всьому світу. А інтерес скрізь дуже високий - від США до Азії, і, звичайно, у всіх європейських країнах.

Ще є доступні платинові пакети на кожному стадіоні, за винятком харківського, де передбачено лише два скайбокси. У нас особлива ситуація в Києві, де попит дуже високий, та поки ми чекаємо остаточних підтверджень. Клієнти, які купують платинові пакети "Плюс", (всі матчі в одній з приймаючих країн) мають перевагу порівняно з іншими, - розповів Подевін.

Зазначимо, що продаж "платинових" квитків стартував 12 квітня. Всього пропонується 60000 престижних місць у ложах і на трибунах стадіонів.

На вибір пропонувалося два види пакетів – "Платиновий престиж-клуб" та "Золотий престиж-клуб". Власник першого типу має право доступу до приватного скай-боксу. "Золотий" тікет дає доступ до зони гостинності бізнес-класу. Середня ціна квитка в бізнес-пакетах становить 1700 євро.

"Інтерес до "золотих" пакетів є дуже високим. Золотий престиж-клуб є прекрасним продуктом, який пропонує футбольним уболівальникам шанс провести час до та після гри в живому середовищі, серед VIP-персон футбольного та ділового кіл, спостерігаючи за роботою кухарів, які готують вишукані страви прямо на очах, насолоджуючись низкою різноманітних розваг на футбольну тематику. Золотий пакет був великим хітом у 2008 році, тому ми вже знаємо, що більшість великих західноєвропейських компаній захочуть запросити своїх ділових партнерів насолодитися матчами Євро-2012 в павільйонах Золотого престиж-клубу", - підсумував Подевін.

Зараз ви читаєте новину «Українці розкупили майже всі "платинові" квитки на Євро-2012». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі