понеділок, 08 грудня 2008 12:28

"Шахтар" зменшує бюджет на маркетингові проекти

Генеральний директор ФК "Шахтар" Сергій Палкін зізнався, що донецький клуб, навіть не дивлячись на серйозні фінансові можливості, вимушений зважати на світову фінансову кризу.

- Ще вчора на деякі витратні моменти ми могли закривати очі, тепер же відстежуємо ефективність кожного вкладеного долара, - наводить слова Сергія Палкіна газета "Спорт-Експрес в Україні". - Президент клубу Рінат Ахметов не далі як вчора буквально сказав мені наступне: "Коли жирок зрізатимемо, головне, щоб ребра не зачепити". Інакше кажучи, все, що пов"язане з нашою фінансовою діяльністю, не повинне стосуватися футболістів і тренерів головної команди. Турнірні завдання, поставлені перед "Шахтарем", залишаються такими ж амбітними, як і раніше".

За словами генерального директора "Шахтаря", "постраждають" головним чином проекти, пов"язані з маркетинговою діяльністю.

Зараз ви читаєте новину «"Шахтар" зменшує бюджет на маркетингові проекти». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі