Чемпіон Бразилії з футболу клуб "Сан-Паулу" підписав угоду з великою американською компанією Warner Bros, відомим виробником кінофільмів і телепрограм, повідомляє Дело.
Метою проекту є популяризація футбольного клубу за межами країни. Президент команди Жувенал Жувенсіу відмітив, що "Сан-Паулу" дуже популярний в Бразилії, але в інших країнах про нього майже ніхто не знає.
- Хоча "Сан-Паулу" веде відмінну від інших бразильських клубів маркетингову політику, все одно ми ще дуже далекі від європейських команд. За допомогою нашого нового партнера ми хочемо зробити з клубу справжній бренд, - заявив президент "Сан-Паулу".
На думку Жувенсіу, угода з американською компанією дозволить втричі збільшити доходи клубу від продажу товарів з символікою команди.
"Сан-Паулу" став першим південноамериканським футбольним клубом, що підписав подібну угоду. Warner Bros вже має маркетингові контракти з "Барселоною", туринським "Ювентусом", "Манчестер Юнайтед" і мексиканською "Америкою".
Коментарі