пʼятниця, 11 липня 2008 14:18

Найактивніше спортивні програми дивиться українська молодь - опитування

Майже 80% жителів українських міст-мільйонерів переглядають по телевізору спортивні передачі. Лише кожен п"ятий заявив, що не дивиться спортивних трансляцій.

Про це свідчать дані соціологічного опитування, проведеного компанією "Перша рейтингова система" на замовлення Кореспондент.net.

Майже половина респондентів стежать за футболом. З великим відставанням на другому місці в рейтингу глядацьких симпатій опинилося фігурне катання. Його дивиться кожен десятий. Бокс з показником 7% - на третій сходинці.

Лідерами жіночих спортивних переваг стали фігурне катання, спортивна і художня гімнастика. Більярд, велогонки, легка атлетика, лижні гонки і плавання однаково до вподоби і жінкам, і чоловікам. Серед глядачів телепередач про інші види спорту переважають чоловіки.

Частіше за інших спортивні програми переглядають представники наймолодшої групи респондентів. З даних дослідження випливає закономірність: чим старший респондент, тим менший його інтерес до перегляду спортивних програм.

Дослідження проводилося з 26 по 30 червня в п"яти українських містах-мільйонерах - Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Одесі і Львові. Було опитано 994 респонденти старших за 18 років. Статистична похибка не перевищує 3,2%.

Зараз ви читаєте новину «Найактивніше спортивні програми дивиться українська молодь - опитування». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі