Міністерство України у справах сім`ї, молоді та спорту проводить переговори з УЄФА про можливість перенесення рекламних щитів на національному спортивному комплексі "Олімпійський" на два метри далі від краю поля з метою збереження 10 тисяч місць для глядачів майбутніх матчів фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні під час прес-конференції повідомив заступник міністра з питань сім"ї, молоді та спорту Ростислав Карандєєв.
Він зазначив, що реклама є головним джерелом доходів УЄФА, і за вимогами організації рекламні щити висотою
"Але якщо їх так поставити, ми втрачаємо 15 тисяч місць", - сказав Р.Карандєєв, і додав, що місця в 1-6 рядах також не продаватимуться через обмежену видимість поля. УЄФА зауважило, що дуже поважає глядачів і не продаватиме ці місця навіть за символічну вартість в 1 євро, зауважив заступник міністра.
Коментарі