середа, 16 квітня 2008 13:51

Логотип Marlboro більше не з"явиться на болідах "Феррарі"

Після заборони на рекламу своєї продукції тютюнові компанії покинули "Формулу-1". Лише "Феррарі" вдалося продовжити контракт з PhilipMorris і зрідка, на трасах, де реклама не заборонена, логотип Marlboro ще з"являвся на червоних машинах. На решті автодромів його замінював штрихкод - поєднання смужок, в якому можна вгадати контури логотипу.

Цього року курці вирішили використовувати штрихкод скрызь - виключення не було зроблено навіть для Бахрейну, де тютюнова реклама не заборонена.

Цього тижня в інтерв"ю Autoweek представник "Феррарі" заявив:

- Логотип Marlboro більше не з"явиться на наших машинах, у PhilipMorris вирішили постійно використовувати штрихкод.

Контракт PhilipMorris і "Феррарі" закінчується у 2011-му.

www.f1news.ru

Зараз ви читаєте новину «Логотип Marlboro більше не з"явиться на болідах "Феррарі"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі