пʼятниця, 19 жовтня 2018 14:49

Українські туконі дісталися Франкфурта

У німецькому Франкфурті-на-Майні відгримів найбільший світовий книжковий ярмарок. На ювілейній 70-ій виставці команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності "Знайомство з туконі".

  Команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності “Знайомство з туконі” на найбільшому книжковому ярмарку у німецькому Франкфурті-на-Майні
Команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності “Знайомство з туконі” на найбільшому книжковому ярмарку у німецькому Франкфурті-на-Майні

"Після відвідування Франкфуртського книжкового ярмарку зрозуміла одне: Україна на рівні із передовими країнами за ідеями і їхнім втіленням у сегменті віртуального книговидання. До проекту було багато уваги, як серед працівників міжнародних фестивалів і ярмарків, так і серед відвідувачів. Зокрема Едвард Навотка, редактор видання Publishing Weekly, одного з найфаховіших видань у світі з видавничої справи, зазначив, що "Знайомство з туконі" зроблене дуже професійно, дійсно виглядає як віртуальна книжка, і у нас немає достойних конкурентів", - розповідає координаторка міжнародного фестивалю "Книжковий Арсенал", одна з ініціаторок проекту Оксана Хмельовська.

Проект віртуальної реальності "Знайомство з туконі" створений за підтримки благодійного проекту ЛакіБукс, на ілюстрації української художниці Оксани Були, та виконаний "New Cave Media". Цьогоріч туконі презентували на Книжковому Арсеналі у Києві. Там із ним познайомились кілька тисяч людей, зокрема, Президент України Петро Порошенко.

Серед конкурентів українців на виставці у Франкфурті також було декілька цікавих проектів. Один із них - від Грузії. Це робот, що визначав вік і настрій відвідувача, а потім підбирав для нього відповідну цитату із грузинської книжки. Проект направлений на популяризацію грузинської літератури у світі. Також у секції ART+ представили віртуальну співачку, яка відповідала на питання глядачів, співала і танцювала.

  Команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності “Знайомство з туконі” на найбільшому книжковому ярмарку у німецькому Франкфурті-на-Майні
Команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності “Знайомство з туконі” на найбільшому книжковому ярмарку у німецькому Франкфурті-на-Майні

Слід відзначити два основі напрями уваги книжкового ярмарку у Франкфурті цього року - екотренд та збільшення цікавості до аудіокниги. Екотренд у моді вже кілька років, і тільки стає популярнішим. Це стосується як і методів виробництва книжок, матеріалів, так і тематики видань. Один з його проявів - жвавий ріст продажів аудіокнижок, бо ж ці видання не мають спеціального фізичного носія. Видавці також бачать у аудіокнигах можливість залучити аудиторію, яка досі не була серед активних читачів - надзайняту молодь.

Натхненні результатами ярмарку у Франкфурті, команда "Знайомства з туконі" планує подати проект на міжнародний конкурс віртуальних книг "VR Awards Book".

Зараз ви читаєте новину «Українські туконі дісталися Франкфурта». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі