пʼятниця, 20 березня 2020 09:00

Тінь Чорнобиля: як створювали гру S.T.A.L.K.E.R.

Тінь Чорнобиля: як створювали гру S.T.A.L.K.E.R.
Створення гри S.T.A.L.K.E.R.Фото techno.bigmir

20 березня 2007 вийшла комп'ютерна гра S.T.A.L.K.E.R. українського розробника GSC Game World. Гру розробляли 6 років. Реліз гри переносили багато разів. Через технічні неполадки уся гра на стадії розробки стерлася і розробникам довелось відновлювати гру з нуля.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: По телебаченню показали вручення "Оскарів"

Спочатку гра називалася "S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost", перекладається як "повне забуття". У 2004 році назву змінили на "S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl" для легшого розуміння назви гри.

За сюжетом гри, за 13 днів до у 20-ї річниці Чорнобильської катастрофи стається ще один вибух і уряд України посилає війська, щоб розібратися із наслідками.

Після виходу S.T.A.L.K.E.R. Чорнобиль став дуже популярним туристичним містом. Загалом розробники створили три серії відеогр - S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо, S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті.

Компанію заснував у 1995 році Сергій Григорович. Спочатку вона займалася перекладами іноземних ігор на російську мову. Згодом почала робити свої ігри.За гру S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля компанія отримала більше 2 млн.

Зараз ви читаєте новину «Тінь Чорнобиля: як створювали гру S.T.A.L.K.E.R.». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі