вівторок, 12 серпня 2008 12:01

Морські слони з датчиками на головах дослідили Антарктику (ФОТО)

Учені знайшли чудовий спосіб дослідити умови навколишнього середовища у віддалених районах південних полярних морів.

Фото Reuters, переклад "Газета по-українськи"

Дослідники вирішили для цього завдання використати морських слонів, адже вони не бояться ні вологи, ні холоду. Було відібрано 58 тварин, на голови яких почепили маленькі пристрої, що фіксували зміни температури, тиску і солоності у Антарктиці.

Стаття про дане дослідження вийшла в понеділок у журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Учені з Національного Музею Природознавства в Парижі за допомогою епоксидної смолу, приклеїли до хутра голови слонів датчики, і випустили їх у природне середовище.

Протягом дворічних досліджень 58 слонів зібрали для вчених 16,5000 морських профілів, зокрема 4520 зсередини морського льоду, що у 30 разів більше, ніж у попередніх дослідженнях.

Південний морський слон є найбільшим з ластоногих тварин. Самці можуть мати розміри 15 футів (4,6 метри) завдовжки і важити 7,000 фунтів (3,000 кг).

Ця тварина здатна пірнати на глибину більше 1,2 милі (1,9 кілометри). Дослідники сказали, що слон зазвичай проходить по 22 до 40 миль за день.

Зараз ви читаєте новину «Морські слони з датчиками на головах дослідили Антарктику (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua