понеділок, 24 березня 2008 10:14

Вчені розкажуть про те, як їм вдалося відкрити відразу 80 галактик

Відразу 80 новонароджених галактик, розташованих на відстані 12,5 млрд світлових років від Землі, сфотографувала й вивчила міжнародна група дослідників, що представляють, зокрема, японський Університет Тохоку й Каліфорнійський політехнічний університет (США). Матеріали їхніх робіт представлені на засіданні Японського астрономічного товариства.

Дослідники спочатку використовували телескоп "Субару" на Гавайських островах, що має широкий огляд і активно використовується для пошуку невідомих небесних тіл. З його допомогою вдалося знайти 80 нових галактик, орієнтуючись на потоки радіації, що виходять від атомів водню. Потім з використанням американського телескопу "Хаббл", що перебуває на орбіті Землі, були ретельно вивчені 17 зі знову відкритих зоряних систем.

З"ясувалося, що їхній діаметр становить лише 4 тисячі світлових років - лише чверть розміру звичайної галактики, включаючи й нашу власну. На думку фахівців, на зростання галактики з дитячого в дорослий стан йде приблизно 10 млрд земних років. Вона формується й збільшується шляхом зіткнень і злиття з іншими зоряними системами, повідомляє NEWSru.com.

Зараз ви читаєте новину «Вчені розкажуть про те, як їм вдалося відкрити відразу 80 галактик». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua