Ексклюзиви
четвер, 23 жовтня 2008 22:46

Учені навчилися вибірково стирати пам"ять

Учені навчилися стирати пам"ять у мишей про об"єкти, які вони бачили протягом останньої години, і пам"ять про страшні події, пережиті за останній місяць, не ушкоджуючи при цьому інші види пам"яті.

Раніше вчені виявили одну з ключових молекул, що грає важливу роль в регуляції цих процесів в мозку - фермент, званий CаMKII. У новому дослідженні учені розробили метод регуляції активності цього ферменту, який приводив до змін пам"яті у мишей.

Учені виявили, що збільшення активності CаMKII призводить до забування об"єктів, побачених впродовж останньої години, а також страху, пережитого за останній місяць.

Дослідники також показали, що таке забування пов"язане не з погіршенням відтворення пам"яті, а з її стиранням в мозку. Інші види пам"яті при цьому не порушувалися, повідомляє РИА-Новости.

Зараз ви читаєте новину «Учені навчилися вибірково стирати пам"ять». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua