Команда учених з ATRLaboratories в японському місті Кіото, провівши дослідження, прийшла до висновку, що споживачам значно простіше поводитися з роботами, здатними підтримувати усну бесіду. Існує і зворотний ефект: мовчазні людиноподібні механізми просто лякають людей, оскільки наміри перших підсвідомо здаються неясними і непередбачуваними.
Більш того, для людини краще, щоб під час бесіди робот відповідав не відразу, а опісля одну-две секунди; і, що набагато дивно піддослідним подобалося використання слів-паразитів, які вживає людина, коли не може відповісти відразу, наприклад, "ну..." або "еее...".
Невже ми дійсно такі наївні і довірливі? Адже здатність вести розмову, ввічлива і миролюбна мова насправді зовсім не означають доброзичливих намірів, втім, як і невгамовного бажання допомогти своєму ближньому. Слід бути набагато обережніше в своїх бажаннях, повідомляє mobiledevice.ru.
Коментарі