У 2007 році обсяг світового ринку інтернет-реклами становив $21 млрд. Такі дані наводить американська компанія IAB (Interactive Advertising Bureau) у своєму звіті. Водночас, у компанії відзначають зниження темпів зростання в порівнянні з 2005 і 2006 роками.
Минулого року ринок інтернет-реклами зріс на 25% ($17 млрд за підсумками 2006 року). У 2006 році зростання об"ємів ринку в порівнянні з даними 2005 року становило 35%.
На думку аналітиків, уповільнення зростання викликане двома основними чинниками – загальним уповільненням приросту числа інтернет-користувачів в промислово-розвинених країнах, а також уповільненням переходу друкованих ЗМІ у глобальну мережу.
Разом з тим, в IAB звертають увагу на те, що найбільш розвинений ринок мережевої реклами в США, проте навіть тут частка Інтернету в загальному об"ємі реклами не перевищує 10%.
Також аналітики відзначають, що найприбутковішим кварталом для інтернет-реклами став 4 квартал 2007 року, коли в світовому об"ємі ринок оцінювався майже у $6 млрд, попередній рекорд належить 3 кварталу – $5,2 млрд, повідомляє "Подробности".
Коментарі