пʼятниця, 04 квітня 2008 09:13

Науковці: кросівки купують природжені лідери

Якщо людина любить купувати спортивне взуття, поповнює свій гардероб як мінімум трьома парами кросівок на рік, то вона є сильнішим лідером, ніж любителі іншого взуття. Такий висновок зробила компанія, що вивчає схильності різних типів споживачів.

Компанія Mindset Media виявила, що любителі кросівок з вірогідністю 61% мають якості сучасного лідера.

Ці якості описуються як володіння власними ідеями і баченням ситуації, а також власним стилем, як при вирішенні особистих питань, так і питань, що стосуються інших.

За даними дослідження, в якому взяли участь 7,5 тисяч чоловік, володарі великої кількості кросовок на 50% рішучіші, і на 47% більш спонтанні в своїх вчинках, ніж інші.

Лорен Арвоніо, представник MindsetMedia, говорить, що покупці кросівок швидше ухвалюють рішення.

"Є вираз, що про людину можна сказати все, дивлячись на її взуття, і тепер у нас є дані, які підтвердили цей вислів", - сказала вона. "Найцікавіше  те, що зазначені якості  присутні у всіх опитаних, незалежно від віку, доходу або статі", - відзначила вона.

Згідно з даними інших досліджень компанії, люди, які щомісячно погашають заборгованість по своїх кредитних картах, "ретельніше планують" свої вчинки, проте менш скромні, ніж оточуючі, і більше люблять хвалитися своїми звичками.

А покупці гібридних автомобілів (з різними типами палива) на 78% більш креативні, і менш догматичні, ніж решта автоаматорів, повідомляє Погляд.

Зараз ви читаєте новину «Науковці: кросівки купують природжені лідери». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі