пʼятниця, 24 жовтня 2008 07:36

Астрономи знайшли у Всесвіті "волосину Бога"

Група дослідників з Тель-авівського університету (Tel Aviv University) під керівництвом Ноя Броша (Noah Brosch) встановила нове свідчення однієї з теорій великомасштабної будови Всесвіту.

Існує припущення, що в найбільшому масштабі галактики або їх скупчення групуються уздовж стінок величезних "мильних бульбашок", усередині яких концентрація матерії незрівнянно менша. Причому, як зрозуміло з останніх даних, стінки таких "бульбашок" можуть бути сформовані з темної матерії, яка притягає матерію звичайну і у такий спосіб концентрує її, призводячи до народження нових зірок.

Нове підтвердження такого погляду на будову Всесвіту знайшли астрономи з Тель-Авіва в співробітництві з фахівцями з університету Корнелла (Cornell University). Вони виявили в космосі 14 галактик, що лежать на одній лінії.

Варто звернути увагу на те, що 13 з 14 галактик, вивчених у ході нової роботи, демонструють інтенсивне створення зірок, що знов-таки непрямо вказує на високу концентрацію темної матерії, що впливає на матерію звичайну.

Через цей творчий процес Брош і порівняв знову відкриту структуру з "волосиною з бороди Творця". Що стосується іншої неофіційної її назви - "Міст в нікуди", то вона пов"язана з тим, що початок і кінець даної невидимої нитки визначити важко, повідомляє Освiтнiй портал