Понад 10 тис. грн заплатила 31-річна рівнянка Вікторія Бєлоброва місцевій фірмі "Сакма-тур" за сімейну путівку в Туреччину. Та поїздку скасувала, а грошей не повернула.
— Це мала бути наша перша подорож за кордон. Замовили путівку на 14 днів, п"ятизірковий готель, шведський стіл. Гроші внесли ще за місяць, — Бєлоброва згадує квітень 2008 року. — Уже перед вильотом у турфірмі сказали, що подорож відміняється. Попросили вибрати іншу мандрівку із доплатою. Ми не погодилися.
Бєлобровим повернули 1,2 тис. грн. Пояснили, що решту віддаватимуть частинами. Жінка поскаржилася до обласного управління в справах захисту прав споживачів, міліцію та прокуратуру. Згодом подала позов на директора до суду.
В управлінні в справах захисту прав споживачів зазначають, що турфірма порушила умови угоди з клієнтом. Зобов"язана повернути Бєлобровим гроші.
— Нашої провини немає. Ми грошей не крали, а так само потерпіли. Нас підвів харківський туроператор, який скасував всі поїздки й відмовився повернути гроші, — запевняє 52-річна Марина Сара, директор фірми "Сакма-тур". — Ми порозумілися з усіма клієнтами, окрім Бєлобрових.
Сара найняла адвоката й подала зустрічний позов на клієнтку. Вимагає відшкодувати збитки за підірвану в розпал сезону репутацію.
Вікторія Бєлоброва працює викладачем хімії в Рівненському державному технікумі економіки та підприємництва. Із чоловіком виховують трирічну доньку. Гроші на відпочинок збирали два роки.
Коментарі