субота, 07 вересня 2019 16:10

"У Нових Санжарах люблять "Рено Кенго", із Карлівки беруть вантажівки"

— У Нових Санжарах люблять ­їздити на "Рено Кенго". Селище ­невелике, хтось один купив — і мода пішла. А з Карлівки часто беруть ­вантажні авто. Востаннє придбали ­"Опель Віваро" для малого бізнесу. Мають у місті продуктові магазини. Загалом зараз найчастіше купують вживані авто до 10 тисяч доларів. На більшу суму не так часто трапляються клієнти, — говорить 32-річний Віталій Яхно, власник фірми "Стріт авто", розташованої в Полтаві на вул. Серьогіна, 4. Займаються обміном, підбором, викупом, продажем вживаних і нових авто. Радить, як вибрати машину з найменшими пошкодженнями, після яких поломок найкраще продати власне авто й за якими умовами взяти транспорт у кредит.

— Звичайній людині важко самій вибрати якісне вживане авто. Тому на огляд краще брати із собою маляра або спеціаліста, який у цьому розбирається. Спершу треба дивитися на фарбування. Для цього є спеціальний лаково-фарбовий прилад — ЛФП. Він покаже, чи була машина в аварії, та ступінь пошкодження. Хороший спеціаліст може визначити це на око. Заводська покраска ­покладена рівно, з маленькими хвилями. Видно, що працював робот. Людина так не зробить. Потім варто обдивитися кузов, перевірити заводські зазори між ­дверима, капотом, багажником. Далі — двигун. Для цього ми підключаємо діагностику. Спеціальний прилад визначає ­пробіг машини, чи був змотаний спідометр, чи стріляли подушки, як працює електроніка, кондиціонер.

Машину можна брати із мінімальним підфарбуванням. ЛФП перевіряє шар шпаклівки в ушкодженому місці. Якщо він досягає 2 см — від такої машини краще відмовитися. Бо поїздить років два-три — і відпаде. Метал почне іржавіти.

— Кожен офіційний дилер дає гарантію від трьох до п'яти років або 100–150 тисяч кілометрів пробігу на нове авто. У разі негараздів ремонтують за власний кошт. Однак поломки трапляються рідко, — каже Віталій. — Про продаж власного вживаного авто варто подумати, коли виникають проблеми з двигуном, коробкою передач або ­починає іржавіти. З кожним фарбуванням воно падатиме в ціні. Часто у двигуні виникають проблеми із головкою. Її можна полагодити за 500–1000 доларів. Це в тому разі, якщо вартість машини — до 10 тисяч доларів. Можна її зробити і не продавати, хай ще поїздить.

Зараз найпопулярніші для сім'ї — марки "Рено", "Сітроен Берлінго", "Опель Комбо", "Фіат Добло". Вартість вживаного авто віком до семи років — майже 200 тис. грн.

— Головна перевага цих марок — економія. Розход палива — не більше 5 літрів солярки і 8 літрів газу. Майже утричі дешевше, ніж на машині із 4-­літровим двигуном, де витрати бензину — 15–16 літрів. Також ці марки мають ­салон-трансформер. Сидіння складаються, всередину може поміститися один чи два дитячі візки. Із кросоверів порадив би "Нісан Кашкай", "Фольксваген Тігуан", "Акуру", "Рено Дастер", трохи старішу "Інфініті". Обійдеться до 300 тисяч гривень.

Найпопулярніші зараз марки лінійки "Рено" — "Рено Дастер", "Рено Кліо", "Рено Лагуна". На них усіх іде одна модель двигуна. Це свідчить про надійність. "Рено Дастер" 2012 чи 2013 року можна взяти за 300 тисяч гривень. Явних недоліків у цих машин нема.

При купівлі вживаного авто можна зекономити до 10 тис. доларів.

— Наприклад, "Рено Дастер" у салоні коштує 640 тисяч гривень, тобто десь 25 тисяч доларів. Вживане за 2018 рік із пробігом до 50 тисяч кілометрів можна придбати за 15–17 тисяч доларів. Суттєвої різниці в якості немає, — додає Віталій.

Вживаний автомобіль можна взяти в кредит під 21%.

— Ми працюємо із Приватбанком, "Райффайзен Банк Аваль", "Альфа-банком". Кредит дають не всім. Не дуже хочуть зв'язуватися з людьми, які купують машини до 2,5 тисячі доларів. Це малі суми. Охочіше беруться за дорожчі авто, — продовжує Віталій Яхно. — Людина в будь-якому разі має зробити перший внесок — 20 відсотків вартості. Часто продають нам своє авто, хочуть купити інше. Ми робимо оцінку обох машин. Клієнт сплачує різницю. Якщо не вистачає — бере кредит. Вартість своїх послуг вкладаємо в ціну автомобіля. Машину віддаємо з номерами, техпаспортом. Також можемо пригнати машину за-за кордону на замовлення. Був випадок, коли привезли "Ауді А8", якої в Україні не було. Клієнт заплатив 115 тисяч доларів.

8300 легкових автомобілів придбали й зареєстрували українці в серпні. Попит на нові машини зріс на 12,5%. Це найкращий результат за останні 19 місяців. Найпопулярніші — "Рено" — 1422 шт., "Тойота" — 1175, "КІА" — 817, "Шкода" — 601, "Нісcан" — 472, "Фольксваген" — 453, "Хюндай" — 381, "Мазда" — 232, "Ауді" — 219, "Сузукі" — 200 автомобілів. З початку року ринок нових легкових авто досяг показника 54,6 тис. шт. Це на 2% більше, ніж торік.

Найгірше до машин ставляться французи, іспанці й італійці

Найкращий стан машин із Європи мають авто з Австрії, Швейцарії, Швеції, Бельгії, Нідерландів. Найгірше до авто ставляться у Франції, Іспанії та Італії.

— У Франції великі проблеми з парковками. Водії можуть посунути бампером іншу машину, якщо не знаходять місця. Попхнути вперед чи назад. Тому на автівках багато подряпин і вм'ятин. Машини з Італії та Іспанії часто приїздять до нас дуже брудні. Доводиться довго приводити салон у порядок. Також тамтешні водії не слідкують за маслом, міняють його через 50–60 тисяч кілометрів пробігу. А треба через 10–15. Так виникають проблеми з двигуном, — говорить Віталій Яхно. — Поляки звикли купувати вживані авто в Німеччині. Переганяють у Польщу, ремонтують. А німці навпаки, купують нові, бо в них послуги з ремонту машин дуже дорогі.

Зараз ви читаєте новину «"У Нових Санжарах люблять "Рено Кенго", із Карлівки беруть вантажівки"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Найбільше читають