За половину 2019 року до України ввезли 304,6 тис. легковиків, зокрема, 38,1 тис. нових і 266,5 тис. уживаних. Заплатили за них 42,5 млрд грн.
Із Німеччини українці привезли 65,5 тис. машин, Литви — 52,5 тис., Польщі — 50,8 тис., кажуть в Асоціації автовиробників України.
— Вживані іномарки з Литви чи Польщі насправді переїхали з тої ж Німеччини, Франції чи Нідерландів, — пояснює автомобільний оглядач 33-річний Тарас Брязгунов. — У німців вищі доходи, вони змінюють машини кожні три-чотири роки. Там невигідно тримати стару автівку, бо на неї високі податки, екологічні збори й страхування. Люди змушені їх утилізувати власним коштом. Вигідніше продати в Литву чи Україну. Водночас німці педантичні, дбають про машини. У них немає "гаражних" сервісів. Автівки ремонтують на авторизованих станціях, що мають ліцензії від виробників.
Нових легковиків найбільше імпортували з Японії — 8,5 тис., Румунії — 4,7 тис. і Китаю — 4,2 тис.
Коментарі