понеділок, 17 липня 2017 10:43

Трендовий інструментарій у зовнішній рекламі

Трендовий інструментарій у зовнішній рекламі
Аудиторія зовнішньої реклами сьогодні збільшується з кожним днем

Населення великих міст зростає з кожним роком, разом з чим збільшується і аудиторія зовнішньої реклами. Сотні тисяч потенційних споживачів щодня контактують з інформацією, яка просуває ті чи інші товари та послуги. Однак у величезному потоці заголовків, відеороликів і миготливих вивісок увагу цільової аудиторії стає розсіяною. Переситившись стандартними плакатами і стендами, люди стали все менше помічати кожну площину окремо. Зазначене явище стало поштовхом для залучення нових рекламних площ і технологій.

Сьогодні в тренді наступні засоби "зовнішнього" просування товарів і послуг:

• Розміщення постерів на транспорті. У звичних автобусах, розфарбованих в корпоративні кольори рекламованої компанії, тепер є конкуренти. Останнім часом транзитне просування користується особливою популярністю в силу відсутності прихильності до конкретної локації. Мобільність подібної реклами дозволяє збільшити кількість контактів з цільовою аудиторією і реалізувати креативні ідеї. Наприклад, на тролейбусі з гармошкою був розміщений постер із зображенням жінки, яка "худла" в процесі стискання зазначеного елемента транспорту. Таким чином, дама демонструвала результат, який очікує пацієнтів клініки (назва теж красувалося на тролейбусі).
• Екстендери і об'ємні конструкції. Неординарні рішення на традиційних площинах і унікальні споруди ледве залишаються без уваги перехожих, але і вартість реалізації таких проектів порівняно висока.
• Рекламні щити. Як і раніше, оренда білбордів залишається популярною послугою у сфері зовнішньої реклами. Яскравий і якісний постер все ще привертає увагу споживачів, а вдосконалення технологій друку дозволяє оптимізувати виробництво плакатів і знизити їх ціну.
• Цифрові екрани. Постійно мінливі сюжети, цікаві анімації та барвисті відеоролики з озвученням - потужний і ефективний інструмент сучасного рекламщика.

Використання подібних носіїв обходиться на порядок дорожче, але і результат вражає.

В руках талановитих маркетологів і справжніх фахівців навіть стандартна продукція стає популярною серед споживачів, важливо лише грамотно її презентувати. Залучення сучасних технологій, використання нестандартних дизайн-рішень при створенні макетів і розміщення зовнішньої реклами на оригінальних площинах дозволять проникнути у свідомість цільової аудиторії і спровокувати бажання придбати продукт або скористатися послугами компанії.

Сміливі креативні заголовки і картинки буквально заполонили міські вулиці і розпалили неоголошену боротьбу за увагу кожного потенційного споживача. Іншими словами, барвистий бігборд з об'ємними предметами і цифрові екрани з вбудованою системою управління - це лише вершина айсберга. Пошук нетривіальних рекламних інструментів

Зараз ви читаєте новину «Трендовий інструментарій у зовнішній рекламі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі