— Кожних вихідних їду з навчання додому у Карлівку, — розповідає студентка 20-річна Олена. — Їжджу дизелем Полтава–Лозова. Кожна поїздка наче випробування.
У вагонах або ледь топиться, або взагалі тепла немає. Надворі — морози. Усі люди стараються попасти у перший вагон, бо там найтепліше. А провідники не кажуть, чому холодно. Самі совітують переходити у вагони ближче до голови поїзда.
За технічне обслуговування електричок та дизелів у Полтаві відповідає моторовагонне депо. Там стверджують, немає жодного потяга з поганим опаленням.
— Я можу допустити, що поїзд багато курсував, не заїжджаючи на технічне обслуговування, і тому у нього якийсь вагон не топиться, — каже Ігор Пилипенко, директор моторовагонного депо. — Але це одинокі випадки. Нашу роботу перевіряє велика кількість контролюючих органів. До своїх обов'язків ми ставимося дуже серйозно.
Із 1 лютого на квитки всіх потягів приміського сполучення підвищили ціну. Залежно від дальності поїздки квиток коштуватиме 3–15 грн.
Коментарі