четвер, 26 лютого 2009 18:22

Хто про проблеми говорить, на тому і шапка горить?

  16 лютого до ”Полтавамоторсервісу” вчергове приїхали представники ”Полтавагазу”,  щоб відрізати від системи газопостачання. Чому і на яких правових підставах підприємство ”Полтавамоторсервіс” хочуть відрізати від газопостачання, так і не пояснили
16 лютого до ”Полтавамоторсервісу” вчергове приїхали представники ”Полтавагазу”, щоб відрізати від системи газопостачання. Чому і на яких правових підставах підприємство ”Полтавамоторсервіс” хочуть відрізати від газопостачання, так і не пояснили

У роботі горе-монополіста ВАТ "Полтавагаз" чітко проглядаються риси вседозволеності та всемогутності, що за будь-яку ціну намагаються довести оточуючим саме його керівники.

Стає зрозумілим, що виключна ексклюзивність і вселюдна газова залежність деяким із них затопила смальцем головний мозок. Своєю поведінкою перші керівники ВАТ "Полтавагаз" знущаються не тільки над споживачами, а й над своїми співробітниками, що вимушені виконувати злочинні накази. Розуміючи, що помста непокірним споживачам буде обов"язковою, а команда керівництва "звести рахунки" звучатиме виключно в усній формі — бо відповідати як завжди повинен виконавець — стрілочник, деякі з підлеглих уже відверто відмовляються виконувати маразматичні забаганки правителів монополіста. Вони розуміють, що тільки хвора самовпевненість може супроводжувати керівника підприємства-постачальника за будь-яких обставин відключити споживача від газопостачання. У таких випадках прикриваються чим завгодно. Як правило, це виглядає виключно переживанням відповідальних співробітників ВАТ "Полтавагаз" за безпеку населення при використанні побутових газових приладів і підведених магістралей, але не всі, як показує практика. Дуже переживаючи за безпеку заможних користувачів, зрозуміло, за відповідну платню, і зовсім не турбує безпека в багатоповерхівках, котельнях, домівках ветеранів і пенсіонерів. Спробуйте зателефонувати чи надати заявку на виклик у приватний будинок чи квартиру, де небезпечне газове обладнання, або аварійно відведена магістраль. Після десяти спроб відремонтує все своїми силами та за власний рахунок і ніхто з "Полтавагазу" до вас не завітає. Майже 20 разів буває повідомляють мешканці про аварійний стан газопроводу в будинку — нуль реакції.

Зате фірму "Полтавамоторсервіс" відвідують щоденно. Дуже грошей хочеться за введення в експлуатацію енергозберігаючого надсучасного обладнання. Навіть після того, як згідно з поданням "Полтавагазу", підприємство перевірило дві державні інспекції, комісії міськвиконкому, ГАСКУ, екології, загалом більше 20 перевірок, і нічого аварійного чи протиправного не знайшли — керівництво ВАТ "Полтавагаз" не вгамовується. Тепер під будь-яким приводом не перепідписується договір постачання газу на 2009 рік. Таке враження, нікому й непотрібна була така глобальна перевірка споживача газу після того як нічого інспекція не виявила. Зате скільки було розмов та голосних заяв про "кричущі" факти порушення безпеки на фірмі, що використовує два побутові звичайні котли загального індивідуального призначення. Не вдалося змусити інспекцію та комісії написати відповідного до звинувачень акта. А виявляється, проблема банальна. У "Полтавагазі" викрадено весь архів. Його взагалі немає. Сьогодні майже всі споживачі газу не мають виконавчої та проектної документації, що має зберігатися в архівах постачальника. Здавалося б все просто: загубили — поновіть, але як та за чий рахунок?! Отут і починаються казки... "У Ваших екземплярах стоять підписи прибиральниці..." — каже один з керівників ВАТ "Полтавагазу". Читаємо: технічні умови підписав Р. І. Грінчак, інші документи Козубський, Ясак. То якщо це прибиральники, чому вони мають вільний доступ до таких важливих документів, як технічні умови на газопостачання, договори, переписку і підписуються зовсім не прибиральниками. У будь-якій цивілізованій країні світу за оприлюднену брехню керівник відповідав би, а в Україні монополіст озвучує свою позицію та відверто вводить в оману через куплену за гроші споживачів газу прес-службу, що займається відбілюванням нечистих на руку керівників. Було б набагато кориснішим подання через прес-службу ВАТ "Полтавагаз" інформації щодо новинок у газовому обладнанні, можливостей ВАТ, перелік атестованих приватних підприємств, що мають право на встановлення газового обладнання, атестованих та ліцензованих проектних організацій, висвітити роботи аварійних служб, надати перелік необхідних регламентних робіт по обслуговуванню обладнання, звернути увагу на проведення в неопалювальний період, які документи потрібні для укладання договорів на поточний рік і т. д. Впевнені, така інформація дійсно спрацювала б на благо полтавців. Допомогла б забезпечити безаварійну експлуатацію газового обладнання та мереж, сприяла б запобіганню техногенним катастрофам.

У Ваших екземплярах стоять підписи прибиральниці

На ділі в такому випадку довелося звертатися до пана Горжія з територіального управління Державної інспекції з енергозбереження, до пана Галушко, начальника територіального управління Держгірпомнагляду. Попросили вжити термінових заходів, аби запобігти потраплянню вибухонебезпечного пропану в магістраль ВАТ "Полтавагаз" із резервуарів пропану діючої АЗС, що належить "Полтавапропангазу" по вул. Половка, 101, завдяки відмові в роботі зворотних клапанів, що з"єднують підземні пропанові резервуари з магістралями для транспортування газу метану споживачам.

Унаслідок скидання надлишкового тиску пропану з ємкостей АГНКС в магістралі з метаном миттєво забивається сажею газовикористовуюче обладнання, псується посуд, виділяється неприємний запах, створюється вибухонебезпечна ситуація при подальшому використанні котлів і виникає реальна загроза людському життю.

Неодноразові звернення до аварійної служби газу дають тимчасовий результат: повторний викид стався з 13 по 16 лютого 2009 року і тільки випадковість не призвела до трагедії. Нас повідомили про встановлення тимчасових глушок на цих газопроводах, але ж їх навіть не опломбували. Таким чином можливість чергового викиду не виключена. Безпечність і бездіяльність керівництва ВАТ "Полтавагаз" та Пропангаз, які повністю володіють ситуацією, просто дивує та шокує. Споживачі по вулиці Половка, 103 і 107 стали заручниками цієї бездіяльності або злочинних дій керівництва власника міських мереж.

Колектив підприємства "Полтавамоторсервіс"

Зараз ви читаєте новину «Хто про проблеми говорить, на тому і шапка горить?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі