середа, 04 червня 2008 17:39

Дрібним автоперевізникам заборонили перевозити пасажирів центром Полтави

Автор: фото: Наталка ВІСИЧ
  Маршрутники у понеділок страйкують біля Полтавської міськради проти того, що їм не дозволили возити пасажирів через центр міста. Кілька десятків ”газелей” поставили навколо Корпусного парку
Маршрутники у понеділок страйкують біля Полтавської міськради проти того, що їм не дозволили возити пасажирів через центр міста. Кілька десятків ”газелей” поставили навколо Корпусного парку

У понеділок і вівторок біля міської ради в центрі Полтави страйкували приватні перевізники. Протестували проти того, що їм не дозволили возити пасажирів через центр, а пропонують їздити маршрутами на околиці.

Підприємець Лариса Сороченко два роки займається пасажирськими перевезеннями. Купила "газель" у кредит, який іще не виплатила. Минулого літа за ліцензію  до 2010 року заплатила 1,7 тис. грн.

— Хоч би дали доробити до кінця. Чим тепер буду розплачуватися? Чим годувати дітей? — обурюється жінка. — Нам пропонують створити спілку перевізників або працювати зі своїм транспортом у крупного перевізника. У мене своя компанія, плачу податки. Чому я повинна йти в якийсь "Люг", платити щомісяця 300 гривень за те, що мені дадуть невідомо який маршрут? Матковський своєму родичу дав роботу, а іншим що робити?

43-річний мер Полтави Андрій Матковський заперечує, що захищає приватні інтереси:

— Для мене це новина. У мене не так багато родичів. Жоден із них не займається автобізнесом. Місто надає перевагу перевізникам, які мають десять і більше сучасних транспортних засобів. У нас склалася ситуація, коли маршрутники у часи пік заробляли гроші, а потім відпочивали.

Мер вважає, що в місті мають їздити великі автобуси, бо "газелі" створюють затори на дорогах.

— Вони мають перевозити невелику кількість людей і їздити з Рибців, Яківців тощо, — пояснює Матковський.

На маршрутах через центр міста тепер їздитимуть автобуси приватних підприємств "Автомир", "Люг", "Полтавагазсервіс", "Еталонпассервіс", "Полтранс" та "Умак".

— Хочемо, щоб за кожним маршрутом був закріплений суб"єкт підприємництва і повністю забезпечував рух за графіком. Щоб було, з кого спитати, — додає мер.

Підприємцям, які залишилися без роботи, Матковський пропонує два виходи:

— Брати участь у конкурсі на перевезення по нецентральних маршрутах. Їх 15. Або йти в комунальні підприємства на високооплачувані посади водіїв і кондукторів.

У комунальному підприємстві "Полтаваелектротранс" у середньому платять водіям першої категорії автобусів — 1,8 тис. грн, тролейбусів — 2 тис. грн. Кондуктор автобуса заробляє в середньому 1,1 тис. грн. Відсотками від проданих квитків може дотягти до 3 тис. грн.

— Автобус на Сади-2 тепер треба чекати не менше півгодини, — каже 48-річна полтавка Любов Довбня. — У понеділок на зупинці Чапаєва я 40 хвилин простояла. Близько восьмої вечора пройшло два "богдани", які не зупинилися. І після цього нічого не було.

Автобуси тепер їздитимуть до опівночі. У кожному буде по два пільгових місця. Поскаржитися на роботу перевізників можна за тел.: 56 31 30, 56 42 43.

Зараз ви читаєте новину «Дрібним автоперевізникам заборонили перевозити пасажирів центром Полтави». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі