четвер, 10 липня 2008 17:03

"Дельта банк" розширює свою присутність на ринку

У квітні 2008 року новим головою ради директорів "Дельта банку" призначили досвідченого банкіра і професіонала з понад 12-річним досвідом роботи Олену Попову. Вона розповідає про плани банку, чого прагнутиме "Дельта банк" і на які нововведення можуть сподіватися його клієнти.

Які у вас плани на новій посаді? Чи зміниться стратегія "Дельта банку"?

— Перш за все, хочу повідомити всім нашим клієнтам, що плани роботи банку не зміняться, як і його основні напрями діяльності — роздрібне кредитування залишиться головним напрямом нашої роботи.

Глобально стратегія розвитку "Дельта банку" залишиться без змін — ми й надалі будемо сфокусовані на ринок роздрібних послуг. Проте як сучасна компанія, що враховує стан світових ринків, маємо намір дещо відкоригувати свою стратегію. Якщо ми раніше були більш орієнтовані на зовнішні запозичення капіталу, то нині плануємо залучати позики в межах країни. Насамперед, ідеться про депозити фізичних осіб. Якщо раніше наша стратегія була направлена на завоювання ринку і зростання, то сьогодні ми, досягнувши необхідного розміру і зайнявши досить вагому частину ринку, основну увагу приділятимемо прибутковості бізнесу. Таким чином, керівництво "Дельта банку" виділяє кілька пріоритетів розвитку.

Збільшення частки ринку в пасивах. Передусім ідеться про нарощування депозитів фізичних осіб. Основним завданням є вихід на самофінансування. І якщо раніше наші регіональні офіси працювали тільки з активними вкладеннями, то зараз найважливішою зоною відповідальності кожного регіону стане залучення ресурсів.

Збільшення прибутку. На сьогодні ми володіємо масштабною мережею продажів. Банк завоював довіру клієнтів, частину на ринку і сформував кредитний портфель фізичних осіб. Тепер наше завдання — досягти ефективної діяльності і заробляти прибуток.

Нарощування частки ринку кредитів фізичних осіб. Це продовження нашої стратегії — те, що ми знаємо й уміємо робити. Основний фокус залишається на споживчих кредитах і кредитних картках.

Ми працювали і продовжуємо працювати над тим, щоб "Дельта банк" став повноцінним роздрібним банком. Свою роботу почали як монобанк, запропонувавши населенню тільки споживчі кредити. Потім додали в продуктовий ряд кредитні картки, пізніше — кредити готівкою. Наступним етапом були автокредити. Торік ми додали депозитні продукти. У найближчих планах "Дельта банку" — впровадження поточного рахунку з повним спектром банківських операцій. Нині ми володіємо п"ятитисячною мережею пунктів обслуговування клієнтів і плануємо збільшити кількість відділень банку до 70 до жовтня поточного року.

Але ми, як і раніше, особливу увагу приділятимемо нашим клієнтам і підвищенню рівня якості обслуговування. Врахувавши високу зацікавленість населення у депозитних продуктах "Дельта банку", ми продовжили акцію за депозитами 19,5 відсотка у гривні та 14 — у доларах до 1 серпня 2008 року.

Чи стали, на вашу думку, українці дисциплінованішими і надійнішими позичальниками? Чи навчилися вони жити в кредит?

— Споживчі кредити вже не сприймаються громадянами України як новинка. Очевидно, що росте не лише попит, а й розуміння, як жити в борг, як правильно його виплачувати. Сьогодні ми стаємо свідками формування кредитної культури наших громадян, і вагомий внесок у це "Дельта банку" як лідера споживчого кредитування. Ми навчилися працювати з позичальниками, і підтвердженням є перший дефолт з виплати цільових кредитів — на сьогодні у нас найкращі показники в Україні.

Нещодавно в пресі з"явилася інформація про те, що "Дельта банк" продав 49% статутного капіталу. Кому і навіщо продали цю частку?

— Власник "Дельта банку" Микола Лагун дійсно продав частку статутного капіталу російському інвестиційному фонду. "Дельта банк" знайшов у його особі потужного партнера, який допоможе й надалі розвивати наш банк такими ж темпами, якими він розвивався до продажу.

Врахувавши високу зацікавленість населення у депозитних продуктах "Дельта банку", ми продовжили дію акції за депозитами 19,5 відсотка у гривні та 14 відсотків у доларах до 1 серпня 2008 року

Фонд Icon Private Equity, що купив акції банку, входить до числа найбільших гравців на ринку прямих інвестицій Росії та СНД — під його управлінням капітал обсягом понад мільярд доларів США. Із таким сильним партнером ми зможемо досягти багато. "Дельта банк" розглядав різні варіанти партнерства і відмовився від пропозиції з продажу 100 відсотків акцій. Після проведеної операції плануємо спільно протягом 2—3 років продовжити активний розвиток банківського бізнесу.

У червні "Дельта банк" нагородив клієнта, який оформив мільйонну кредитну картку. Розкажіть про це детальніше.

— Це — унікальний випадок, адже "Дельта банк" уперше в світовій практиці зумів протягом року досягти показника 1 мільйон випущених платіжних карток.

У червні 2008-го банк проводив акцію "Мільйонна карта" для визначення клієнта, що отримав мільйонну карту Visa. Виявлення переможця акції здійснювалося за допомогою спеціальної банківської програми за унікальним ідентифікаційним номером виданої картки. Переміг Олександр Ольшанський, житель Львова, який оформив кредитну картку за тарифом "Лояльний". Таким чином, повторно звернувшись до "Дельта банку", він підтвердив свій вибір банку як надійного фінансового партнера. "Дельта банк" вручив переможцеві телевізор із плазмовою панеллю, а також подарував йому політ на повітряній кулі, який відбувся 14 червня неподалік Львова.

Ліцензія НБУ N225 від 20.04.2006 року

Зараз ви читаєте новину «"Дельта банк" розширює свою присутність на ринку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі