четвер, 10 березня 2011 18:38

Ближче до покупця кладуть старіший товар

У супермаркетах на рівні очей виставляють найдорожчі товари.

— Між мерчандайзерами фірм-виробників іде битва за середню полицю, — каже доцент кафедри маркетингу Полтавського університету економіки й торгівлі Наталія Яловега, 33 роки. — Хочеш дешевше — присідай. Аби покупець узяв більше, є різні уловки. Усе більш поширеним стає аромамаркетинг. За допомогою спеціальних апаратів розпилюють синтетичні аромати, наприклад, у продуктових магазинах — запах свіжої випічки. Голодна людина, відчуваючи його, робить несвідому покупку.

Коли в магазині цінники засунуті один за другий, можливо, покупця свідомо хочуть ввести в оману.

— Може, вони просто не поміщаються, — припускає Наталія Яловега. — У супермаркетах є чотири градації товару — той, який щойно прибув, продають без знижок. Потім є знижки першого рівня, другого. І товар, термін якого збігає завтра-післязавтра. Можливо, продавці не встигають міняти цінники. Товар, у якого закінчується термін придатності, завжди кладуть першим. Чим старіший товар, тим ближче стоїть до покупця.

Є і нечесні прийоми маркетингу.

— Багато чула розповідей стосовно одягу. Наприклад, у магазині висить блузка з пояском. Людина купує, їй загортають у пакет. Додому приходить — пояса немає. Повертається в магазин, а там пояснюють, що він продається окремо. Буває, замовляєш дорогий сорт ковбаси чи сосисок. Доки відвернувся, кладуть подібні, але дешеві. Усе потрібно щупати, оглядати, не соромитися бути занудним і дотошним.

Зараз ви читаєте новину «Ближче до покупця кладуть старіший товар». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі