четвер, 17 вересня 2009 16:46

Якість обслуговування "Київстар" оцінили на "дуже добре"

Оператор мобільного зв"язку "Київстар" дає можливість кожному абоненту управляти своїми витратами на послуги зв"язку. Завдяки системі "Мій Київстар"/" Мій Djuice" її користувачі цілодобово можуть отримувати детальну інформацію про дзвінки, їхню тривалість і вартість, про витрати на послуги зв"язку, мають змогу замовляти участь в акціях, змінювати тарифний план, управляти послугами. Деталі на інтернет-сайті www.my.kyivstar.ua, із мобільного телефону — wap.my.kyivstar.ua.

"Київстар" отримав від своїх клієнтів за якість обслуговування в першому півріччі цього року оцінку "дуже добре" — 4,53 бала за п"ятибальною системою.

За півріччя якість роботи оператора оцінили понад 100 тис. абонентів. Оцінювати роботу "Киїстару", а саме працівників кол-центру чи центру обслуговування абонентів, можна і надалі. Для цього слід зателефонувати на безплатний номер 466*55 та відповісти на запитання анкети.

Найвища якість обслуговування та постійна турбота про абонента — одне з пріоритетних завдань "Київстару", яке компанія втілює в життя.

Зараз ви читаєте новину «Якість обслуговування "Київстар" оцінили на "дуже добре"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі