Про це йдеться в законопроекті N 3626 "Про внесення змін у закон "Про захист від несумлінної конкуренції".
Відповідно до законопроекту, Кабмін пропонує вважати несумлінною конкуренцією поширення інформації, у тому числі й у рекламній діяльності, що вводить в оману.
Дане визначення не обмежується поширенням недостовірних свідчень, йдеться також про неповну, неточну, вирвану з контексту інформацію, перебільшення або замовчування окремих фактів.
Крім того, Кабмін пропонує уточнити визначення деяких ознак несумлінної конкуренції, у тому числі заборонити розголошення комерційної таємниці не тільки тим, кому вона стала відома в силу службової діяльності, але і тим, кому вона стала відома в силу договірної діяльності (наприклад, аудитори, юридичні і консалтингові фірми), повідомляють "Українські новини".
×
Коментарі