ІСД хоче на базі заводу за 3 роки побудувати сучасну судноверф, яка щорічно випускатиме близько 10-12 кораблів.
"Буде створена абсолютно нова судноверф... застосовуватимуться найсучасніші технології у суднобудівній промисловості", - сказано у повідомленні.
У компанії відзначили, що завод, згідно плану реструктуризації, спеціалізуватиметься на виробництві кораблів, які використовуються при обслуговуванні нафтовидобувних платформ.
Додатково завод випускатиме металеві конструкції і башти для вітрових електростанцій, попит на які швидко росте в Європі.
ІСД сподівається на досягнення компромісу з Європейською комісією у справі надання публічної допомоги Ґданьському суднобудівному заводу, який належить концерну.
На думку голови ISD-Polska Костянтина Литвинова, Єврокомісія не хоче закриття заводу, а зацікавлена у забезпеченні її рентабельної роботи.
Європейська комісія вимагає від корпорації ІСД повернути 750 млн злотих (близько 307 млн доларів) допомоги, наданої Урядом Польщі Ґданьському суднобудівному заводу, який купив ІСД .
У листопаді 2007 року дочірня компанія українського концерну Індустріальний союз Донбасу - ISD-Polska - сконцентрувала 83% акцій польського суднобудівного заводу Stocznia Gdanska.
Раніше комітет з охорони конкуренції і прав споживачів Польщі дозволив дочірній компанії корпорації ІСД - ISD Polska - сконцентрувати понад 80% акцій заводу.
За умовами покупки, ІСД заплатив 100 млн злотих (близько 41 млн доларів) за акції додаткової емісії, а інші 300 млн злотих повинен вкласти у вигляді інвестицій протягом 2008 року.
В результаті ІСД володіє 75% акцій заводу.
За матеріалами:Українськi новини, Корреспондент.net.
Коментарі