Про це сказано в повідомленні АМС.
"Саме проведення кампанії, а також попередні її результати дозволяють нам говорити про те, що вибори були максимально "брудними" і "технологічними", - вважає директор Агентства моделювання ситуація Віталій Бала.
Характерною ознакою технологічності Бала називає купівлю голосів виборців, яка активно використовувалася на цих виборах.
Крім того, на кампанію вплинули й конфлікти між суб"єктами виборів і партійним керівництвом.
"Подібні з"ясування відносин під час виборчих перегонів ніколи не приносять позитивного результату", - сказав Бала.
Експерт вважає передчасними розмови про поразку якої-небудь політичної сили, оскільки політикам потрібно подумати про стратегічну перспективу.
"Хтось може виграти тактично, але програти в стратегічній перспективі. Наприклад, ті політичні гравці, які зараз святкують так звану перемогу Черновецького, завтра можуть про це шкодувати, і навпаки", - сказав він.
Він зазначив також, що учасники виборів побудували кампанії в основному на протистоянні один з одним.
Блок Леоніда Черновецького, Блок Юлії Тимошенко, Блок Віталія Кличка, Блок Литвина, блок "Громадський актив Києва", Партія регіонів і блок Миколи Катеринчука проходять у Київську міську раду за підрахунком голосів на 438 дільницях (42,69% від загальної кількості) з 1026.
Кандидат у мери Києва, діючий мер Леонід Черновецький лідирує на виборах мера Києва з 36,79% голосів виборців за результатами підрахунку голосів на 431 дільниці (42,01% від загальної кількості дільниць) із 1026.
У неділю, 25 травня, в Києві відбулися вибори мера й Київради, пишуть Українські новини.
Коментарі