вівторок, 09 лютого 2016 07:45

Стаціонарний магазин фототехніки закрив після кризи 2009 року

— Бізнесом почав займатися 1990-го. Тоді саме ксерокси з'явилися. Купив вживаний за 300 доларів, поставив в універмазі. Вкладені гроші повернув за півроку. Додатково продавав канцелярію, фотоапарати, — розповідає киянин 43-річний Дмитро Покотило. Він є власником інтернет-магазину F.ua. Щодня на сайт заходять понад 100 тис. відвідувачів. Річний обіг становить понад $50 млн.

— Кілька років торгував фотоапаратами, доки не з'явилися конкуренти. Прибутки впали, а в них навпаки був потік клієнтів. Причину розгадав один із моїх продавців. Він знайшов оголошення конкурентів у газеті оголошень. Я теж почав розміщувати, пропонував нижчу ціну. Торгував фототехнікою через газету до 2003 року. Потім заради експерименту вирішив відкрити інтернет-магазин. Знайшов програміста, який за 400 доларів зробив його. Проіснували чотири місяці. Потім на нас вийшли представники інтернет-платформи "Є-каталог". Розкритикували сторінку й запропонували зробити нову на їх движку. Товар в інтернеті продавався краще. Стаціонарний магазин фототехніки закрив після кризи 2009 року. Змінив асортимент. Крім фотоапаратів, почав продавати побутову техніку. Дешевше, ніж у звичайних магазинах. Торгувати в інтернеті простіше. Товар не треба викупляти. Маємо договори з компаніями. Якщо, наприклад, замовляють холодильник, зв'язуємося з виробником і забираємо товар.

— Коли не можеш людині запропонувати потримати товар у руках, її треба вразити асортиментом. Працюємо з 600 фабриками з Польщі, Німеччини, Австрії, Італії. Пропонуємо 54 тисячі світильників і світлотехніки, — говорить співвласник інтернет-магазину e27.ua киянин 31-річний Володимир Ільєнко.

— Раніше з другом виготовляли дерев'яні люстри. Бізнес не пішов. Та цей досвід спонукав нас продовжувати роботу в цій сфері. Перший вдалий проект — невеликий інтернет-магазин товарів для освітлення акваріумів. Паралельно пробували продавати лампи для автомобілів, товари для туризму й відпочинку. Потім зосередилися на люстрах і світильниках. Зареєструвати інтернет-магазин дешево. Ми вклали 500 гривень. Але в процесі роботи витрати на його розбудову дорівнюють витратам на створення звичайної крамниці.

Найбільше покупець боїться обману. Тому важливо, щоб люстра відповідала картинці в інтернеті. На сайті слід вказувати адекватний час доставки — людина має розуміти, чи встигне отримати товар до закінчення ремонту в квартирі. Маємо кілька власних кур'єрів. Їм довіряємо крихкі чи занадто габаритні замовлення. Зазвичай великі інтернет-магазини, що мають десятки тисяч товарів в асортименті, не тримають їх на складах. Домовляються з виробниками про максимально швидку доставку замовлення з їхніх складів.

Зараз ви читаєте новину «Стаціонарний магазин фототехніки закрив після кризи 2009 року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі