вівторок, 28 грудня 2010 07:00

Новорічний техно-шопінг або мінус 50 відсотків на все

Плавний вихід із кризи вітчизняної економіки й відновлення споживчого кредитування позначилися на стратегії роботи торговельних мереж, зокрема великих українських мереж магазинів із продажу побутової техніки й електроніки.

Напередодні Нового року покупці масово йдуть у магазини в пошуках техно-подарунків і зустрічають їх там святкові акції й розпродажі. Проте "сліпа" довіра рекламі, може перетворити техно-шопінг на втомливе заняття, яке часто розчаровує покупця.

В останні тижні перед Новим роком ми відвідали супермаркети побутової техніки й електроніки найбільших торговельних мереж України "Comfy", "Ельдорадо", "Технополіс", "Фокстрот" і "FoxMart". Проаналізували зібрану інформацію про акції, знижки і програми лояльності.

Отже, де і як отримати задоволення від передноворічного техно-шопінгу, максимально заощадити, купуючи подарунки рідним і близьким.

Знижки мінус 10%, 20%... 50%

Кожна з відвіданих нами мереж гучною рекламною кампанією заявила про старт масових розпродажів, знижок та акцій. Велика кількість пропозицій і суперакцій може "оглушити" і приспати пильність споживача. Крім того, іноді торгові мережі, рекламуючи або початок акції, або знижку на окремий товар, оприлюднюють неповну інформацію про них. Відвідавши супермаркети як покупці, ми виявили таку картину.

На гарячій лінії "Comfy" повідомили, що мережа пропонує перед Новим роком "Автомобіль у подарунок", 20-відсоткову знижку, що діє в січні 2010-го, та акцію "Третій товар у подарунок!". Оскільки "автомобільна" акція не дозволить заощадити, нею ми, як пересічні покупці, цікавилися меншою мірою. Щодо 20% знижки, то таке враження, що персонал торгового залу, на відміну від працівника контакт-центру, не в курсі цієї промоції. Ми з'ясували, що "знижку" дають "купоном", при цьому оплачується повна вартість товару. Що стосується третього товару в чеку в подарунок, умови даної акції свідчать, що цей товар має бути дешевший за попередні два. Тобто заощадити до 30% вартості споживач зможе купуючи три одиниці товару одного найменування, що, погодьтеся, досить незручно.

Супермаркет електроніки й побутової техніки "Ельдорадо" прикрасив Україну новорічними рекламними щитами "-50% на всі групи товарів". Під час бесіди з продавцем-консультантом щодо придбання пральної машини за заявленою знижкою, з'ясувалося, що "всі групи товарів" означають "кілька" товарів у кожній групі. Такі товари позначені спеціальними наліпками, і дізнатися про те, чи діє знижка на товар, можна відвідавши магазин і обійшовши торгові ряди. По факту вартість товару оплачується повністю, а знижка до 50% вартості товару нараховується на спеціальну картку торгової мережі. Картку необхідно спочатку придбати за 30 грн. Витратити отримані бонуси можна тільки через 14 днів.

"Технополіс" пропонує різдвяні і новорічні знижки до 20%, 35% і 50% на низку товарних позицій до 12 січня 2011 року. Кількість товарів із знижкою в магазинах становить близько 20%. Акція, що не вирізняється ні складною механікою, ні особливою щедрістю, все ж таки дозволить заощадити якщо, звісно, споживач бажав придбати саме пропонований товар.

"FoxMart" пропонує покупцям 60-відсоткову знижку на другу покупку, що дає непоганий результат до — 30% на дві покупки, за умови їх близької вартості. Додатково, аж до Нового року, покупець "FoxMart" економить 250 грн, купуючи на 1000 грн безпосередньо на касі, і 250 грн у вигляді купона, з тією ж 1000 грн, за яким можна отримати готівку із 3 по 15 січня 2011-го. Знижки нараховуються безпосередньо на касі.

Акцію зі зрозумілою споживачеві механікою та суттєвими знижками надає мережа супермаркетів "Фокстрот". До 24 грудня в мережі діяла знижка на всі товарні групи до 35%, за наявності "Карти комфорту" знижка фактично становила 40% вартості товару. Після 24 грудня і до Нового року, знижки в супермаркетах "Фокстрот" зросли до 45%, для власників "Карти комфорту" до 50%. Причому товар із знижкою та її розміром позначений наліпкою, а вартість товару із знижкою оплачується одразу й безпосередньо на касі.

Довіряй, але перевіряй

Незважаючи на масовану рекламу, що обрушилася на українського споживача з наближенням Нового року, варто уважно ставитися до вибору мережі й продавця.

Звертайте увагу не тільки на оптимальне співвідношення ціни та якості, але також і на механізм і нарахування знижок. Прикладом є акція "Фокстрот".

Будьте уважні й не вирішуйте спонтанно!

Зараз ви читаєте новину «Новорічний техно-шопінг або мінус 50 відсотків на все». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

6

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі