23 листопада в Україні була "чорна п'ятниця". Магазини масово розпродували одяг, побутову техніку, книжки, косметику, ювелірні прикраси. Інтернет-магазини пропонували максимальні знижки у понеділок.
У середньому українці готові витратити на покупки в "чорну п'ятницю" $113 — понад 3000 грн, дослідили в компанії Пікоді. Росіяни — $136, білоруси — 150, поляки — 175, американці — 515.
— Україна поступово наближається до того, що називають "чорною п'ятницею" в Європі та Сполучених Штатах. Магазини починають пропонувати реальні, а не надумані знижки. Минулими роками у цей день ціни завищували. Зі знижкою товари виходили за такою ж ціною, яка була раніше, — говорить 45-річний Олексій Дорошенко, директор Асоціації постачальників торговельних мереж. — Магазини заманювали покупців знижками 20 відсотків. Сьогодні таке не працює. Українці хочуть купити товари на 30–40 процентів дешевше. Деякі торгові мережі обіцяють знижку 90 відсотків. Насправді ж опускають ціну не більше, ніж на 20.
В Україні на розпродажах найбільшим попитом користуються одяг та взуття. В США — електроніка. Бо у нас люди не мають грошей робити масштабні покупки. Торік тільки 10 відсотків населення купувало побутову техніку.
Коментарі