65 одиниць техніки привезли на околицю Львова у вівторок із Маріуполя Донецької області. За кілька тижнів на перехресті вул. Стрийська-Кільцева почнуть споруджувати стадіон, на якому 2012 року проходитиме чемпіонат Європи з футболу. Роботи виконуватиме маріупольська компанія "Азовінтекс".
— Привезли два американські трактори для роботи із самоходами, три корейські екскаватори "деу", японський бульдозер, — розповідає директор із транспорту "Азовінтексу" Валерій Аленін, 52 роки. — Везли техніку трьома колонами чотири доби. Зараз в Одеському порту розвантажується ще 81 контейнер з французькими баштовими кранами.
Техніку залишили на стоянці мотелю "Катерина", що за півкілометра від майбутнього стадіону. У цьому ж мотелі зупинилися понад 100 будівельників, які приїхали з Маріуполя.
— Готові працювати цілодобово, у дві-три зміни, — запевняє директор львівської філії "Азовінтексу" Юрій Семенов, 46 років. — У нас кваліфіковані робітники, усі з Маріуполя. При потребі залучатимемо місцевих. Коли роботи вестимуть у повному об"ємі, тут перебуватиме до 850 будівельників. Для них зведемо спеціальне містечко, облаштуємо харчування. Здати стадіон повинні в кінці липня 2010 року.
Нині на Стрийській-Кільцевій пустир. Працівники компанії в касках і бордових комбінезонах розвантажують екскаватор. За 100 м ще кілька чоловіків розрубують старі дерев"яні вікна.
— Робимо кілки, щоб розмітити територію, — пояснює російською Олександр Логунок, 29 років.
— Не заважайте людям працювати, — підходить чоловік у синьому комбінезоні. Називається начальником ділянки Єгором Вікторовичем. — Зараз у нас підготовчий період — облаштовуємо територію, розвантажуємо техніку, створюємо побутове містечко. Якщо надійде вказівка починати роботи, візьмемося за вертикальне планування ґрунту. Копатимемо котлован — до трьох метрів углиб. Найскладніше буде працювати взимку.
Проект розробляла австрійська компанія "Альпіна".
— Будувати стадіон хотіло багато фірм, — каже мер Львова Андрій Садовий, 40 років. — Разом із керівниками області визначили трьох претендентів — німецьку компанію "Хохтіф" спільно з київським бюро Серьогіна, турецьку "Єдітепе" та "Азовінтекс". Після робочої наради у Міністерстві будівництва і регіональної політики прийшли до думки, що оперативно розпочати роботи зможуть тільки маріупольці. Загальна вартість робіт — 609 мільйонів 581 тисяча 588 гривень. Роботи вестимуть за бюджетні кошти. Проте ми не відкидаємо можливості появи інвестора.
Коментарі