Із 1 лютого комунпідприємство "Тернопільводоканал" розпочало розсилати абонентам повідомлення трьох кольорів.
— За кордоном давно існує практика кольорових рахунків. Таким чином їх прагнуть виділити з-поміж інших. Переважно всі повідомлення про оплату за послуги — одноманітні, надруковані на стандартному папері, — розповідає 27-річний Олександр Креденець, заступник директора з маркетингу "Тернопільводоканалу". — Тепер споживачі отримуватимуть рахунки за методом світлофора — зелені, жовті та червоні.
Повідомлення зеленого кольору надійдуть платникам, які не мають боргів. Боржники ж одержать жовті попередження. Якщо в поштовій скриньці з"явиться червона картка — справу неплатника передали до суду.
— Щомісяця водоканал скеровує в суд близько 100 справ боржників, які заборгували понад 200 гривень, — продовжує Олександр Васильович.
За попередніми підрахунками, 85% із 75 тисяч абонентів водоканалу отримають зелені рахунки. Жовті надішлють 10% споживачам, майже 7,5 тис. тернополянам. І лише 5% користувачів побачать у своїх поштових скриньках червоні повідомлення.
Коментарі