30 директорів львівських ресторанів висловили претензії гіпермаркету "Метро Кеш енд Керрі". Ресторатори незадоволені сервісом та якістю продуктів, які постачає львівська філія центру оптової торгівлі.
— Найчастіше проблеми виникають через якість й асортимент риби та овочів. Шеф-кухар не може скласти меню, тому що немає потрібних продуктів, — розповідає Вардкес Арзуманян, 45 років, власник ресторанів "Тарон" та "Кентавр". Ми цікавились, як працює "Метро" в інших регіонах. Таких проблем більше ніхто не має.
Гільдія рестораторів Львова дала три місяці директорові гіпермаркету "Метро Кеш енд Керрі" Костянтинові Макаренку, аби він налагодив роботу.
— За круглим столом я зустрівся з 20 представниками Гільдії рестораторів Львова, — каже Костянтин Макаренко. — Щоб почути побажання кожного члена Гільдії, ми склали графік візитів до них. Потім якомога швидше доповнимо асортимент товарів у рамках наших можливостей.
Ресторатори та Костянтин Макаренко домовилися зустрітися у вересні. Гільдія сподівається, що за цей час поставки продуктів налагодяться. Якщо ж ні, ресторатори звернуться до генерального керівництва "Метро Кеш енд Керрі" у Німеччині з проханням змінити керівництво філії у Львові.
Коментарі