вівторок, 20 травня 2008 12:49

ЗМІ перед виборами в Києві: "темники" повертаються

ЗМІ перед виборами в Києві: "темники" повертаються

Кількість порушень норм прозорості та об"єктивності у висвітленні пресою кампанії з виборів мера Києва та Київради наближається до тієї, яка спостерігалася під час президентської кампанії 2004 року. Такий висновок зробили автори моніторингу центральних телеканалів, газет, радіо та інтернет-сайтів за останній місяць, який провадить комітет "Рівність можливостей" та асоціація "Спільний простір".

Столична виборча кампанія в пресі висвітлювалася вкрай незбалансовано. З-поміж десятків кандидатів на посаду київського мера, інформації про чинного міського голову Леоніда Чернівецького було в кілька разів більше, зазначив в інтерв"ю "Німецькій хвилі" голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.

За його словами, муніципальні ЗМІ перетворилися на засіб маніпуляції думкою виборців, як в часи розсилки "темників" колишніми чиновниками адміністрації президента Кучми: "Арсенал маніпулятивних технологій був дещо біднішим, але грубість та "чорнуха" лишилися такого ж зразка. Схоже, що та сама команда… обслуговує нині діючого мера".

Решта ЗМІ, як сказав Чекмишев, найчастіше оприлюднювали приховану політичну рекламу кандидатів у мери, трохи менше було офіційної політичної реклами і найменше виборцям надавалося власне інформації про учасників виборів, повідомляє Німецька хвиля.

Зараз ви читаєте новину «ЗМІ перед виборами в Києві: "темники" повертаються». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі