Із 30 травня в Чернігові на маршруті тролейбуса N6 немає кондукторів. Квитки продають водії і просять закомпостувати. У тролейбусному управлінні кажуть, якщо експеримент удасться, то незабаром компостери установлять на тролейбуси маршрутів N11 та N5.
— Експеримент триватиме місяць, — розповідає начальник депо чернігівського тролейбусного управління В"ячеслав Коваленко, 55 років. — Розпочали його з шостого маршруту, бо тут працює найменше машин. В управлінні не вистачає кондукторів. Через це замість п"яти тролейбусів ходило два. Буває, кондукторша загуляє чи спізнюється на півгодини. Тролейбус не виходить на лінію.
Заробляють кондуктори в середньому 800–900 грн на місяць. Водіям за продаж квитків доплачують. На лінії працює бригада контролерів.
— Талони діють поки лише на одному маршруті, — каже Коваленко. В інших тролейбусах доведеться платити кондуктору. Але в разі провалу експерименту талони все одно можна буде виїздити на шестьорці.
Продавати разові квитки на тролейбус у кіосках поки що не планують.
Коментарі