четвер, 17 травня 2007 10:17

UMC змінює свій бренд на російський MTC

Один з найбільших операторів мобільного зв"язку України – UMC – змінює свій бренд на російський МТС. Як пише "Комерсант-Україна", відновлення бренду триватиме близько трьох місяців і обійдеться в $20 млн.

Генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що з уведенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з існуючих залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів економ-класу "Екотел".

- Наріжним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегменту аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans буде відрізнятися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні – ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС, – сказав Павловський.

За оцінками міжнародного агентства Interbrand, у 2006 році вартість бренду МТС оцінювалася в $4,8 млрд.

Логотипом бренду МТС з минулого року є біле яйце на червоному квадраті, передає Українська правда.

Зараз ви читаєте новину «UMC змінює свій бренд на російський MTC». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

85

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі