неділя, 11 листопада 2007 14:24

Учені знайшли двійника Сонця

Учені знашли двійника Сонця, про якого вони знали давно, але ніяк не могли вирахувати його місцезнаходження.

Астрономи Хорхе Мелендес з Національного університету Австралії та Іван Рамірес з Університету Техасу виявили зірку HIP 56948 за допомогою телескопа з обсерваторії Макдональд в Техасі. HIP 56948 є середньою за розміром зіркою, однією з багатьох в сузір"ї Дракона.

Їй близько 4,6 млрд років, тобто вона старша за Сонце. повідомляє РБК.

Зірка HIP 56948 знаходиться на відстані 200 світлових років і вважається найбільш відповідним кандидатом на звання двійника Сонця, повідомляє агентство MSNBC. Недавно виявлена зірка, також як і Сонце, має низький вміст літію, який є побічним продуктом термоядерної реакції. Раніше учені вважали, що це є унікальною характеристикою Сонця. Виявлені раніше 18 Scorpius, HD 98618 і HIP 100963 дуже схожі на Сонце за багатма показникам, але рівень літію набагато вищий.

Відкриття двійника Сонця допоможе астрономам вивчити хімічний склад зірок, а спостереження надасть докази висунутих раніше теорій внутрішньої будови Сонця і його еволюції.

Зараз ви читаєте новину «Учені знайшли двійника Сонця». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua