середа, 16 лютого 2011 12:05

Учені пояснили, чому людям подобаються речі знаменитостей

Учені пояснили, чому людям подобаються речі знаменитостей

Вчені запропонували можливе пояснення прагненню багатьох людей купувати речі, що колись належали знаменитостям.

Дослідників цікавило питання, чому люди готові купувати предмети, якими володіли відомі люди, навіть незважаючи на те, що більшість з них (одяг, меблі) можна вільно придбати в магазинах. Автори припустили: люди хочуть мати речі зірок, бо несвідомо вірять, що якісь якості, які визначають "зірковість", можуть передаватися через фізичний контакт з предметом, який належить знаменитості.

Учені працювали з групою добровольців. У першій серії дослідів учасникам пропонували оцінити, наскільки сильно вони хотіли б мати ту чи іншу річ, що належала різним відомим людям. Знаменитості ділилися на умовно позитивних (наприклад, Джордж Клуні) та умовно негативних (Саддам Хусейн). Виявилося, що випробовувані висловлюють сильне бажання мати речі позитивних персонажів. У той же час речі негативних оцінювалися добровольцями як цінні, але мати їх вони не хотіли б.

У другій серії дослідів учасники оцінювали, наскільки бажана для них приналежна знаменитості річ, якщо перед продажем вона пройшла стерилізувальну обробку або якщо після покупки річ не можна буде перепродати. Прагнення купити річ позитивних персонажів падало за умови стерилізації і лише трохи знижувався при забороні на перепродаж. З негативними знаменитостями ситуація була рівно протилежною. Усунення слідів контакту "негідника" з річчю підвищувало її привабливість для потенційних покупців, а заборона на наступні угоди у неї різко знижувала рівень інтересу.

За матеріалами: Лента.ru

Зараз ви читаєте новину «Учені пояснили, чому людям подобаються речі знаменитостей». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі